Čo potrebujem, aby som mal web, ktorý zarába?

Čo potrebujem, aby som mal web, ktorý zarába?

Nie je web ako web, a preto si priblížme čo všetko potrebujete, aby ste mali webovú stránku, ktorá zarába. Pri tvorbe podnikania si asi každý z nás zakladal na tom, aby sa aspoň trochu odlíšil od konkurencie a svojim klientom ponúkol to, čo nikto iný. Minimálne nikto iný v tej danej lokalite. Môže sa zdať, že pre Vás, ako nášho klienta je to strašne veľa vecí, ktoré musíte Vy osobne zabezpečiť, no nie je tomu tak. My Vám všetko vysvetlíme a vytvoríme Vám web, ktorý zarába!

4 najdôležitejšie piliere zarábajúceho webu

Prvým takýmto pilierom je kvalitná webová stránka. Už dávno nestačí, že je webová stránka pekná. Dobre vyzerajúci web Vám urobí takmer ktokoľvek, no vytvoriť web stránku, ktorá je funkčný a vďaka ktorému dosahujete svoje ciele dlhodobo už taká “malina” nie je. Nie je to len o tom, že si kúpite doménu, web dizajnér Vám urobí grafiku, napíšete tam nejaké texty, hodíte pár fotiek a hotovo. Práve tento postup je jedným z najväčších “kameňov úrazu” aký ešte j v dnešnej dobe nespočetné množstvo podnikateľov robí. Vieme, že chceme web, vieme v čom podnikáme a čo tam má byť, fajn.

Ďalším veľmi dôležitým krokom je doména. Povedzme, že podnikáte v montáži garážových brán a potrebujete web. Skontaktujete sa s tvorcom webovej stránky a on Vám povie, aby ste si kúpili doménu. Máte vo Vašej lokalite veľkú konkurenciu, tak sa snažíte prísť na niečo originálne.  Výber domény je veľmi dôležitý, pretože sa s Vami a Vašim podnikaním bude ťahať celý Váš podnikateľský život…ak zaujmete, tak možno aj potom. Na to, aby doména skutočne “zažiarila” je ideálne, aby obsahovala kľúčové slová. V prípade ak ostaneme pri vyššie spomínanej profesii bolo by lepším riešením napríklad topbrany.sk. S touto doménou už bude každý vedieť, čo robíte!

SEO optimalizácia – kľúč k úspešnému webu

Kľúčové slová sa nevolajú kľúčové len tak. Naopak majú kľúčovú funkciu vo webovej stránke a od nich sa odvíja stratégia SEO optimalizácie. Tak ako je tomu pri “ozajstných” kľúčoch, tak aj kľúčové slová otvárajú dvere do online sveta. Vďaka nim sa Váš web zobrazuje jednotlivým užívateľom, čo vedie k vyššej návštevnosti, ktorá má za následok väčší počet objednávok a tým pádom vyšší zisk. Existujú rôzne prostriedky, ako sa dostať k najvyhľadávanejším kľúčovým slovám, avšak tak, ako je tomu pri tvorbe či správe web stránky, je lepšie to nechať na profesionálov, ktorí majú skúsenosti a vedia čo robia.

Nesmieme zabudnúť ani na copywriting alebo po slovensky písanie textov. Môže to vyzerať jednoducho, no na to, aby ste mali úspešný web je dôležitá profesionalita a odbornosť pri písaní takýchto článkov. V tomto prípade nie je jedno ako text napíšete alebo ako zložíte skladbu viet, nakoľko kvalitným copywritingom si budujete “láskyplný vzťah” s internetovým vyhľadávačom. V prípade, ak chcete zarábať, tak potrebujete mať dobré vzťahy nie len s obchodnými partnermi, ale aj s internetovými prehliadačmi. Tak ako partnerský, tak aj tento vzťah musí byť vybudovaný na pevných základoch, a preto by ste mali investovať do skutočnej kvality textov, ktoré Vám budú zarábať peniaze.

Výber partnera, ktorý Vám vytvorí web, je dôležitejšie ako ste si mysleli…

Tvorba webu nemusí byť kvantová fyzika, ak si necháte poradiť od profesionálov. Niekedy je lepšie zainvestovať pri vytváraní viac a pracovať na niekoľkonásobnej návratnosti, ako si po rokoch búchať hlavu, aká je škoda, že ste to neurobili už na začiatku. Zverte tvorbu svojho webu tím, ktorí sa tomu venujú, majú skúsenosti a je pre nich najlepšou vizitkou spokojnosť klienta.